intresanta rubriker..

happ, godmorgon på er !

stavas intresanta med 1 s eller  2 s ? haha skit i det, jag är kungen på att stava sörru ni! inte..

Här sitter jag och snorar, dricker tee och äter ur en choklad ask,det är både nyttigt och gott. Min kompis hade kört någon egen diet att äta frukt i en vecka och hon gick ner 4 kg så nu har hon ont i magen , skadeglädje på dig pucko ax..  Idag hade  jag tänkt att baka pepparkaks hus ,vart jäklans sugen på det, ska be mamma köpa lite grejer! Men imorgon tar jag mig mot skolan igen för vill vara frisk till nästa vecka då ja nog ska till linköping och norrköping!

Har tänkt att göra en design åt johanna snart , chekka hennes blogg, världens snyggaste tjej japp!

vackert en liten bild på mig sådär va


Kommentarer
Postat av: dannie

Jaja men 2 veckor är bättre en ingenting ;)



Jo jag tror jag tar guld oxå.

Tack detsamma! Allt bra med dig? <3

2010-12-09 @ 11:27:28
URL: http://dannies.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Jävla bäst du är, snygg för den delen med! Längtar efter dig <3

2010-12-09 @ 22:04:56
URL: http://fotografminne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0